19.8.07

Svigerfaren frå Helvete er daud, leve svigerforeldra frå Helvete!

Dette gjeld kongehuset, som er ei uutømeleg kjelde til spas, og eg vil i dag glede meg over følgjande:

Ikkje før Sven-O tok kvelden, signe minnet, og med sin bortgang la ei skodde av kjedsommelegheit over kongehuset, entra ekteparet Bein scena. Det vil seie: Dei har gifta seg igjen for tredje gong, alt grunna styret rundt sonen Ari og englefru M-Lou.

Og desse to, altså ekteparet Bein, har eg verkeleg trua på: Gammalhippiar med sans for englar (ja, dei òg) hamp (vil eg tru -- goes with the territory) og fri kjærleik (seier dei sjølv) -- slikt treng kongehuset (Queen-S og H-Rex, Mette-Minus og Big-H) i fråver av Sven-O.

Eg skulle verkeleg ha likt å vore fluge i suppa under ein av dei komande familiemiddagane.

No comments: